tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Friday, September 30, 2011

why . . .

Assalamualaikum...

ouhkayy..happiness..nk ckp pasal happiness..dalam keadaan aku yg mcm ni..yg nga agk x stable..aku perlukan sedikit happiness dr orunk yg aku sayang..yee...orunk yg aku sayang..tapi..orunk yg aku sayang pun tgh down..smua sbb aku..aku puncanyaa..klau aku x mcm ni..x gedik2 nk down sangat..mesty dier ok kann..mesty dier da glak2 ngn aku,ckp2 ngn aku..urmm..apela kau ni izatyy..emo sangat..sampaikan orunk yg kau sayang pun bole down..
tpi..aku bukan nk buat dier down..aku cume risaukan diri aku..aku xnk kecewakan parents aku..dier ltak harapan yg tggi kat aku..ye,aku tau..smua parent pun mcm uh..nk ank dieorunk bjaya..tp skunk ni life aku..cerita aku...abg ngn akak aku smpai spm je..then after dapat results dieorunk trus keje..alhamdulilah..keje dieorunk pun kire not bad laa...bole tampung idup dieorunk..lagypun masing2 da kawen..tggl aku je..parent aku ltak spenuh harapan kt aku..dieorunk nk tgk aku masuk U..blja tggi2..dapat result yg excellent..everyday parent aku akn ckp blaja elok2,biar masuk U..buktikan kt orunk laen yg ank ayah ngn mak bole berjayaa..kata2 dieorunk wat aku rase yg aku ni  mmg satu2nya harapan dieorunk..tu la bile aku tgk result trial aku baru2 nie..aku rase down...ngn result mcm tu..bole ke aku masuk U?bole ke aku capai ape yg aku nk?bole ke aku tunaikan permintaan parents aku?yg da byk berkorban utk aku?
ntah la weyh..yg aku tau..aku xsuke dgn keadaan mcm ni..aku xsuke dgn ape yg aku rase skunk nie..bknnya aku nk sanagt down..klau bole aku nk down kjap jee..kjap..bg aku rase kegagalan tu mcm mane..bg aku blajar dr kesilapan..smpi bile aku nk mengharapkan bantuan orunk..tp bile orunk yg aku sayang pun down..mcm mane aku nk happy balek doe..aku xtau nk wat ape daa..aku betul2 perlukan 'happiness' dr orunk yg aku sayaanng..tp dier....urmm..xpelaa..mcm kau ckp kan..hidup ibarat roda..kejap kt atas kejap kt bwh..kite xboleh slalu ade kat ats.. =)
xpe izatyy..learn from mistakes..kau kuatkan semngat k..kalau kau happy,smua orunk yg kau sayang pun akan happy kan??cube ye...xmau sad2 daa..*cuba pujuk dri sendiri..huahuahua


chow chin chow ! =)





No comments: