tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Friday, November 25, 2011

jenguk2

Assalamualaikum..

pergghh..lame gilos aku x bukak blog niee..berzaman daa..haha!maklum laa..bz en..well,skunk aku maseh dlm mood SPM lagy..yeah!lagi dua subjek..aku akn MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!but xde la merdeka sangat..selagi xdapat result..aku merdeka ala kadar je..huihuihui!yang penting..next year..aku xperlu laggi beli bju sekola,tudung skola,kasut skola n mcm2 lagy laa berkenaan dgn skolaa..im gonna miss that moment...soo cool..after spm..aku akn terjun ke satu dunia yg baruuu..x terperap lagy ngn peraturan kt skollaaa..pagy isnin xya agy berdiri mcm kayu kluarkan suara sumbang nyanyi lagu negaraku,time ikrar wat peace..xde lagy da nk dgr ckgu2 potpetpotpet..haha!kesian korunk yg still bersekolah..haha!have fun yeah! xD
after spm aku tau aku nk amek lesen ngn Miraaa..then blaja wat pastri..pas uh amek klas computer(ayah aku yg suruh ==" ),slaen tu aku nk membongkang kat umaaaa..haha!ouh yeahhhh!aku lupeeee..aku kene pergi PLKN!what the frogggggyyyy!3 bulannn doe..kalau 3jam xpela doe..ni 3 bulaann..bazir masa aku jee..dalam 3 bulan uh..mcm2 aku belh wat kott..ni 3 bulan dok kawat hitamkan muka,berlari sane berlari sini.panjat sane panjat sini..doe..aku da la terlalu tinggi utk pnjat2 niee..simpati la ckitt.. :)
xpelaa..hadapi dengan senyumann..*k,tibe2..haha!
ahak!my sbff pun dapat g PLKN..kakaka!botak lagi la dier..rambut baru nk tumbuh dgn jayanya..kene botak balek..sabar yee..abg botak ttp dihati sayaaa.. xD
<33 ABG BOTAK :)
haha!k laaa..nk chow dluu..sudah ngntuk..chow chin chow! xD

No comments: