tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Wednesday, November 30, 2011

weeee~

Assalamualaikum...

heyy..dunno what to say..pape je laa..haha!urmm..untung laaa..budak2 pure sc da FREEDOM!again..untung leeeeewwww... x)
xpe2..next week aku pun FREEDOM jugaakkk..watlek watpeace la girl.. :D
nk storry pasal ape niee..haaaa.. i know... :)

my BFF <3333

SYAFIQA BT MOHD JAAFAR :)
~aku kenal dier since f2..yeah!b4 aku knal si pika niee..aku de dgr citer buruk2 pasal dier..itu la ini laa..aku pun caye je ape orunk ckp..maklum laa..aku time tu maseh di alam ribena lagy..lurus bendul gituu..ntah mcm mane kiteorunk same class f2..at first,dier rapat ngn bff aku yg sorunk nie..si froggy..pas uh tibe2 aku pun terrr rapat plak ngn dier..melekat gituuu..sumpah otak dier biol mcm akuu..haha!da lame2 aku knal dier..aku  baru tau sape dier sbenar..citer2 bruk yg aku dgr pasal dier b4 aku knl dier smua palsu belakaa..PALSU!TIRUAN!FAKE!ahaha..dier nmpak sosial,cakap maen nk lepas jee..tapi..dier BAIK..*tangan ke dada,mata ke atas..haha!
yee..betul..dier baik dan matured..dier byk tolong aku..byk memori kiteorunk..
pikaaa..aku sayang kauu..tanx jadi bff aku..aku tau kau nie biol,sewel..tapi xpe..kau tetap kawan aku dunia akhirat...kiss ckit..muah3!

SITI AMIRAH BT ALI :)
~haaa..budak ni pun same...b4 aku knal dier..mcm2 citer bruk aku dgr pasal dier..excuse me!bukan aku yg bwk citer..otak aku yg suci dipengaruhi oleh pembawa2 ceritass..well,kiterorunk rapat mase f4..tetibe ter rapat..mcm si pika tuu..ter...haha!dier...fuhhh..prangai lbih kurang ngn si pikaa..mulut nk lepass..baran xperlu ckp la kannn..tapi..klau korunk  knal hati dier betol2...dier BAIK..*again..tgn ke dada mata ke atas..haha!
ye..kau baik miraa..orunk yg betul2 rapat dgn kau yg akn tau kau mcm mane.. :)
kau patut bersyukur dpat kwn yg penyabar mcm akuu..haha!btw,ingat tak surat yg kau pnah bagy mase birthday kauu..luahan hati kau tuuww..haaa..amboii..meleleh aku bace tau..berbaldi2 air mate aku..n im sorry coz buat kau rase mcm tuu..aku  xsedar n xde niat..maafkan aku.. :'(
ape2pun..kau akn tetap jadi kwn aku dunia dan akhiratt..kiss ckit..muah3!

MY SBFF :) ONLY U..

MUHAMMAD BAIHAQI BIN ABD HANAN :)
~heee..tibe2 rase keseganan pulak..haha!ok..menyampah!dier ni suka privacy..xsuke share2 pape2 pasal kiteorunk kt orunk laen..tapi aku lain..aku suka citer pasal kiteorunk kt kwn2 aku..bese laa..pompuan gituuu.k,lari tajuk..masuk blek masuk blek..ehem2..kiteorunk same class mase f1..but dier xpernah ingat kewujudan aku kat dlm klas uh..cendooll..sombong kamu! xp
then mase f4..kiteorunk same class pulakk..tapi mule2..aku xheran sangat ngn mamat niee..ntah tibe2 enn..da lame2 uh..aku mcm tertarik pulak kt mamat nie..nampak!ter lagi kan..ngn kwn2 ter rapat,,ngn si dia ni ter tarik..haha!dier mcm ade auraa gituww..tapi mula2 dier jual mahal..HOT kann..aku ni..apo yg ado..haha!finally kiteorunk kapel jugaakk..bile?adelaaaa..sebok je..haha!
mcm2 da moment kiterorunk lalui..cewaaa..haha!no jiwanggsss please..haha!ouh..btw,sifat dier..sme mcm bff akuu..barann..yeah..tapi jarang laa..skali skala dier akn tunjukkan..time tu xde sape yg bole lwan laa..mati kutu uh..smua ayat yg kluar dr mlut dier time tu..perggghh!mkn dalam dan luar..haha!time dier xde mood..jgn la ckp byk..dier xlayann..betull..i know u my dear.. :D
k k k..xnk cerita terlalu mendalam..kang dier mara,kan aku da ckp tady..dier suke PRIVACY..ahak3!ouh yee..dier seorang insan yg baik..baik sangat..low profile..PEMALUUU..pandai..hahaaha!byk lagi sifat dier..biar aku je la yg tau..haha! xD
baihaqi..tanx sudi terima izatyy as ur sgff :')
i love u so much..BSY!BLMNY!  ^-^

okayy..tu jee..sayang korunk smua..meh peluk cium ckit! x)

chow chin chow!

1 comment:

syafiqa jaafar said...

aku pun tak tau mcm mane bole TER sayang kau. HAHAHA