tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, December 3, 2011

big girls dont cry.. :')

Assalamualaikum....

hye korunk..sehat?hope sehat belaka la ye..skunk kol 1.34am..dan aku xleh tido..btw,post kali nie aku serious ckit..xde huhahuha..
korunk penah ade masalah tak?mesty penahkan?bukan life la klau xpernah ditimpa masalahh..
nk harungi masalah tu..nk solve kan problem tuu..Ya Allah..perasaannya..Allah sahaja yg tauu..even kite try explain kt sape2 tntg ape yg kiter rase..dieorunk xkn pahamm..but..bile problem uh da selesai..nikmatnyaa..happy sangat sangat laa.. :)
honestly..aku ni jenis yg sukaa simpan perasaan..simpan masalah..bile aku betul2 x tahan..baru aku cerita dgn yg org yg tersayang..ade orunk kate jgn simpan masalah,jgn simpan perasaan..luahkann..nnty stress..ntah laa..aku da terbiase mcm tuu..mule2 ye..aku stress giler2..tapi..da lame2..aku da terbiase..n skarang nie..if aku de problem..aku let it go...hal2 or bnda2 yg xpenting..aku malas nk pk..ye,kdg2 aku terpikir..but then aku cepat2 buang..klau hal2 or bnda2 yg besar..aku akn pikirkan klau aku perlu pikirkan..kalau tak..aku x pikir..aku cume simpan jee..mesty korunk xpham kn ape yg merapu nie?maaf le..penat study akaun tadi..otak pun x betul.. :)
hurmm..now..aku nga dgr lagu..if i die young..xtau kenapa aku suka sangat ngn lagu niee..aku suke part nk ending uh.. "funny when u dead,how people start to listenin.. :) "
haishh..rase sedih la biler tgk orunk yg aku sayang sad,moody,down..aku try happykan diri aku sebaek yg boleh..layan dier...tapii..dier still mcm tu..aku xtau mane silap akuu..aku carik..aku kaji..kt mane silap akuu..but aku xjumpe..salah aku  ke?
mcm mane aku nk bgtau prasaan aku yg sbenar dgn keadaan dier yg mcm tu...mcm mane aku nk luahkan ape yg aku rase dgn keadaan dier yg mcm tu..mcm manee...dier xkn paham dan dier tak kan pernah utk paham..ye..aku ni pun..xdela baik sangat..xde la perfect manee..tapi..ape yg jadi smua ni bukannnya aku yg nak..bukannya aku sengaja cari,...aku nk buat ape?tolong laa..smpi bile nk jd mcm nie..smpi bile..aku pun ade prasaan jugak..nmpak aku senyum gelak..tapi..hati aku...sebaliknnyaa..tapi..bile aku buat mcm  nie..ade yg saket hati..ade yg anggap aku ni penipu..Ya Allah..Allah  je tau niat aku sbenar knapa aku buat mcm tuu..jahat sangat ke aku ni?jahat sangat ke......................... :'(
sekarang aku tgh nanges..aku xtau kenape..aku xsuke keadaan yg mcm nie..aku x suke...
Ya Allah..bagilah hamba-Mu yg hina ini kekuatan untuk menempuh hari hari yg mendatang..

izatyy..aku tau kau bole hadapi smua nie..xpe..Allah sayang orang yang selalu  sabar.. :')
biar la ape orunk ckp..orunk xkan paham dri kau..dan kau pun susa nk paham orunk lain.. :)
yg penting kau kenal sape diri kau yg sebenar... :')
da laa..izaty..lap air mata tu..x comel la...tukarkan air mata tu dgn senyuman..this is life.. :)

Assalamualaikum...

No comments: