tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 1, 2011

boo !

Assalamualaikum !

harini aku ade seminar akaun deyhh..xtau kt mane..haha!aku follow jee..x sbar doe nk abeskan exam..2 more sbuject...akaun n ea..then aku MERDEKA!dusshhh..cpat la abes cepat laaa...xlarat da nk bce buku niee..orunk len da membongkang da..siap da antar bku teks lagyy..dusshh2!jeles tauuuu..UNTUNG LA da antar buku teks..UNTUNG LA da kmas meja study...UNTUNG LA!
haha!nmpak x kejelesan tu??
btw,tadi patut nyaade class akaun kt skolaa..cikgu zarifah buat..tetapii..disebabkan..KEMALASAN   aku  yg membuak buak..malas nk bgun...maka..aku pun xpergi laa...bukannya ape..nnty kol 3..aku nk g seminar lagy..saya mintak maaf ye cikgu zarifah ku sayang.. :)
ouh yee..PLKN!haha!aku x dapat first intake..deyhh! :')
aku xnk pegy laaa...please...kerajaan bg la tmpat aku kt sape2 yg lebih memerlukaann..aku sanggup lepaskan..takpe..aku redha.. :')
haha!aku maybe kumpulan 2/3..same mcm my sbff..haha!ntah2 en..kiteorunk dpt tmpat same...perggghhh!kuat betul jodoh kiteorunk..kakakaka! x)
dier kate if kiteorunk same tmpat..dier xkn wat smua aktiviti tu..haha!malu lettuuwww..bluueeekkk! xp
takpela...plkn..aku redha terima kau untuk masuk dalam idup aku..aku akn jadikan kau satu ecperience yg terindah dlm idupp..xpe..plkn..kau dialu alukan..aku terima kehadiran kau dgn hati yg x berapa nk bukaa.. :D
k laa..aku chow dluu..nnty kiter potpetpot lagy yee..tadaaaa!tweet!b4 tu...meh muah3 ckit!haha!selamat jalan! xD

No comments: