tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Tuesday, December 20, 2011

finally :)

Assalamualaikum !

hui..da lame aku x ziarah blog aku neyh..kayy..smalam n arini agk mencabar utk akuu..xtau makhluk mane tibe2 kacau hidup akuu..mcm ape ntah..smpai skunk aku xtau sape dier..laki ke perempuan erk?name perempuan..but perangai mcm hape je..after dier post kt wall aku..aku try nk reply balek..but biler aku nk bukak pg dier..x boleh..mungkin dier da block aku..kot laa..n melalui ape yg jadi kt aku b4 thiss..aku dapat rase ramai sayang aku..kwn2 aku,akak aku,my sbff..aku sayang korang! :*
hope bnda mcm ni xjadi lagy laa..penat aku nk tgk "perkataan" yg menarik uhh..haha!
ouh yeah..pika kater budak uh dekat2 cni je..lantak laa..malas guwe mau ambilin tahu..dier da blaa pun da cukup baek laa..FARAH SHAKILA..haha!syaGILA..
haha!
this 25dec..aku waya pika aini nisa(maybe) lepak kat mcd..awesome2!reunion balek..bajet mcm da tua enn..aku nk tgk si froggy iuh..da berabad aku xtgk dier..okayyy..aku mau chow dluu.mau tidur..rileks2 dluu...kayyy..chow !



No comments: