tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 1, 2011

hey

Assalamualaikum,

haaa...nampak tak blog aku da tukaar baju..haha!k finee..tau buruksss..tapi aku peduli apee..blog aku..aku punyer sukaa laa..*sumpah kerek!haha!
ouhkay..aku saje je nk potpetpotpet ptg2 niee..tady aku bukak fb..then terbace la status dua orunk COUPLE nie..berdasarkan pengetahuan ilmiah akuu..ceh!haha!care dier dok update2 status kt fb tlah menampakkan mereka sudaa clash..yeah..clash!haissh...rase mcm baru kot dieorunk kapel..rasenya laa...aku bukan knal sangat budak2 uh..tp dieorunk budak smk btho 2 laa..same mcm akuu..but aku xleh nk citer detail la sape dieorunk..kang kantoi..naya sahaja...haha!takk..aku tgk si bekass awekss nie..dok sebok update status psal si bekass pakwe nie...kate mcm2..annoying la itu la ini laa..siap sebut name lagy tuu..adoyy...da clash uh da laa..xpaya nk citer pjg2 lagy..dlu mase mula2 kapel bukan maen lagy i u i u...u perfect u segala galanya..lautan api sanggup i renang untuk u..deyyyyyhhh!Geli ketiak k..kalau my sbff ckp mcm uh..haha!sumpah kelakarr...tapi..mmg harapan la dier nk ckp mcm tuee...dier genius...*tibe2!HAHA!
aku rase si bekass awekkss uh f4 kot..coz mcm familiar je mukaa dier...cantik kaann..haha!pape je laa..haha!aku bukan ape..if da clash uh xpayah la nk citer ape2 da pasal ex masing2..siap block fb lagy..nape block?takut bile kutuk2 nnty kene maki balek?elehh..dlm hati ade taman bungaa la tuu..nk kutuk meh cni kutuk depan2 laa...haha!ceh!aku pun same je...tapi..yg nie..aku bukan kutuk ok..aku cume amek situation as example..coz da byk aku nmpak bnda2 ni jady kt depan bebola mati aku..hahaha!aku harap aku dgn sbff tidak jadi mcm tuu...amin..ok laaa...mau m'undurkan diri duluu..renung2 kan dan selamat beraamal la derrrrr ! xD

No comments: