tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Sunday, December 4, 2011

new me :)

Assalamualaikum.. :)

hyeeee!kk...im getting better..now,i've new spirit..cewahhh!hamek kau!speakin london gituuu..ni london pedalaman.. ;D
after this.setiap bnda yg terjadi kt aku..terutama yg buat aku rase down.sedih..aku akn biarkann..aku xnk ikut sangat perasaan..biarlaa ape orunk nk ckp..aku  tau aku lemahh..tapi..xpe..aku akn cube handle prasaan tu dgn sebaik baiknyaa..kan sabar itu separuh drpd iman... x)
aku nk cuba tempuh hari2 aku dgn moment2 yg indah2 je...life is short rite?kite xtau biler kite akn pergi menemui-Nya...rahsia Allah.. :)
aku pun da penat nk moody2 nie...klau ade orunk moody ngn aku..aku akn ikut j flow dier..tgk smpai biler dier akn mcm tuu..taapiii...ingat yee...kesabaran seseorang..ade batasnya..aku ni pun manusia jugaakkk...bukan robot..hahaha!xD
if ade orunk yg terase dgn perangai aku niee..aku mintak maaf dari hujung rambut smpai la hujuunng kuku kaki...maaf ye... :)
aku akn berubah ckit..tgk je la perubahan aku nnty..jadi ke tidak..hahahaaha!

salam 1MALAYSIA! xD

No comments: