tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, December 24, 2011

no idea :D

Assalamualaikum !
hui..arini aku bgun kol 1230pm.HAHA
dahsyat dahsyat :D
bgun2 je g mandi,then mak aku ajak g jayjay*JUSCO*
kiteorunnk mkn kt food court,aku mkn sizzling yee mee n air sea coconut.
pas uh g popular,mak aku nk carik bku ape ntah.
aku nk beli novel,tapi.....mak aku xbg...jeng3!
sbb aku klau bace novel,xsampai sehari..da abes! :)
pas uh g bata.mak aku beli kasut tuk ayah aku nk g kelantan nnty :D
pas uh jalan jalan cuci mata,tibe2,aku sakit perut*perlu ke bgtau*
smentara tggu mak aku g bayar baldi yg dier bli uh,
aku g timbang berat,part ni yg pebret ni.. :D
kan kau diet en en..HAAAAAAAA!music please! :D
menjadi diet akuuuu!Alhamdulilah.. :D
dlu berat aku dlm 48 n 50 kg.HAHA
tadi aku timbang,berat aku..kikikiki..malu nk bgtau*tutup muka*
berat aku....45KG!!!!
but tinggi aku ttp maintain..147cm..*peace*
pas uh,dgn hati yg senang aku g beli bju n sluar jeans tuk g kelantan.
da beres smua aku n mak aku pun balek.
the end ! xD



p/s: i miss u so much :*

No comments: