tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, January 12, 2012

calm :)

Assalamualaikum !

tadi aku hantar kan budak yg mak aku jage g skola.kat sk btho2.dier baru darjah satu.so still takot2 lagy.actually dlu aku pun prnah skola ctu.darjah 5-6.pas aku blah dari skola tuh,aku tak pernah da jejak kan kaki kat ctu.da bertahun da.cikgu2 aku pun aku xbpe ingt da.hehe.mase aku hantar,time kaki aku masuk je kat pintu pagar skola uh,aku rase sesuatu.nak nanges pun ade.hehe.serious,mase masuk uh,aku xdgr ape2.aku just nmpak budak2 lari2.main2,kejar2,sembang2.tapi aku xdgr ape2.aku berhenti kejap.mcm aku ade kt dunia laen.serious aku tak pernah alami bnda tuh.mata aku tgk je budak2 kat ctu.aku sedar pun pas budak yg aku hantar uh pggil aku tman dier tggu kawan dier kat kantin.mase tggu kawan budak uh,aku tgk budak2 yg ade kat ctu.tenang je hati aku.prasaan aku yg nga xtentu.jadi tenang bile tgk budak2 yg de kat ctu ketawa,gembira,tersenyum.aku pun ikut tersenyum biler tgk budak2 tu.comel sangat.ble aku tgk dieorunk,klau bole aku undurkan mase,aku nk kembali mase aku kecik2.takde kesedihan.takde masalah.seronok je.tapi,this is life,reality.mase xboleh diputarkan.aku kne pandang kedepan.smua memories aku waktu kecik2dlu,ape yg aku da alami.tu smua kenangan yg takkan aku lupakan.byk lagy cabaran yg akn aku tempuh.kuatkan iman.byk kn bersabar.aku tau kau boleh izaty :')
ingat..setiap yang berlaku,pasti ada hikmah yang indah disebaliknya.Allah dah aturkan yg terbaik untuk kau izaty.smua perkara yg berlaku kat kau,adalah nikmat dan ujian dari Allah.Alhamdulilah.

p/s:okay,aku agak sentimental kan?lagu kat blog aku pun jiwang kan?haha.biase la,kehidupan adalah satu ujian.n aku sedang diuji sekarang nie.harap aku kuat. :')

No comments: