tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, January 26, 2012

keluarga sayaaa ^-^

Assalamualaikum !
ut n
hokayy ! tady aku bace blog ank jakpo.bhaha.dier ckp pasal ABAH dier.so,aku dpt idea.aku nk ceritas ceritus pasal KELUARGA aku.bhahaha.tak nak tau?so so so what?bhaha!
kay.aku ade satu mak satu ayah satu abang satu akak ipar satu akak satu abg ipar 3 anak buah yg comel3 mcm aku.haa!korunk pandai math kan?kira la sendiri aku ade bpe ahli keluarga.bhaha.ahli keluarga?skema gituu..bhaha.

kay,first!aku mau storyy about my HERO.ececechh.ayah saya la.SAHURY BIN MOHD NOOR.skunk ni umo ayah 53 kott.kott laa.tak pasti.bhahha.dlu ayah keje polis,but now da pencen sudehh.rehat di rumah sahaja.kdg2 dier balik perak uruskan klapa sawit dier uh.n jumpe boboi kesayangan dier.bhahha.boboi uh kambing biri2.bhaha.ayah aku jarang mara.dier cool je.tapi klau skali dier maraaaaa.perghhhh!pedih dier.bole menusuk jantung ouh.dier tak mara lagy.just bg hint je,air mata ni da bole leleh da.bhahaha.aku pernah kene mara?msety la pernah.klau kene rotan pun pernah.tapi kene rotan dgn pembaris plastik je.sb hilangkan kunci umah kot.mase aku kecik2 dlu.kot laa.aku xbpe hengat.bhaha.ayah aku klau bab mkn..kau ckp je nk ape.dier sedaya upaya akn carikan yg terbaekkkkkk.bhahaha.n klau ank bini dier dakitt..dier la orunkyg plling bising skali.bhaha.ayah aku tak suka kritik orunk.klau ade yg tak puas hati.dier diam kan je.as example,klau mkn kat kenduri ke kt kdai mkn ke,n mkann uh tak sedap..ayah aku mkn je,klau orunk tnye,dier kate sedap jugak walaupun dari raut wajah dier aku tau mknn uh tak sedap.bhahahha.

now,pasal my HEROIN,SUPERMAK !bahhaa.NORMALA BT HASSAN nama diberi.umur mak aku skunk 48 kot.kott laa.bhaha.aku bab2 umur ni,aku mmg failed..bhaha.kdg2 umo aku sendiri pun aku tak ingat.bhahha.mak aku dlu chef,but skunk da benti da.jadi suri rumah sepenunh masa.bhahaha.di samping uh dier de terima tempahan buat kuih.mak aku pandai MASAK.bhaahhaa.klau mak aku masuk MASTERCHEF,mesty menang punyee la!bhaha.mak aku ni suke bercakap,membebel..bhahha.kdg2 bnda kecik je puun,dier punyer bsing..pergghhh.mcm aku buat clap besar.bhahaha.mak aku pndai buat ayat tacink ouhh.bhahha.mak aku klau aku minta sesuatu,tak kesah la ape2 pun.msety dier bising2 dlu.lpas da puas bising.baru dier bagy.bhahaaha.

now,pasal abang aku.MOHD HELMEI BIN SAHURY.umur dier 30.bhahhaha.da tua da abg aku ni.bhahaha.aku xbpe rpat sangt ngn dier sbb waktu aku kecik2 dlu,dier dok asrama.pas abes asrama dier keje,dok uma sendiri,so,kasih sayang dier aku kurang dapat laa.bhahaha.tapi klau dier dtg uma.dieslalu kasik duit.tu yg wat aku sayang uh..bhahhaha.and dier suka pggil aku ANAK GAJAH,tak pun ade suatu hari uh dier tgk animal planet kot,dier kate aku mcm anjing laut..pfffft -________-
naseb baek anjing laut uh comel.bhahahaaha.takpela.aku ade abg sorunk je.tak kesah la nk ckp pape pun.bahhaaa.skunk abg aku da kawen and ade 2 orunk ank perempuan yg comel.DAMIA SAFIYA and HADIRAH.comel2 belaka mcm aku.bhahaha.

ahak!skunk pasal my beloved sister!bhahaha.NURULHUDA BT SAHURY.da tua da,28 tahun.bhahah.aku memang RAAAAAPAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTT giler la ngn akak aku.mane tak ye,mase aku kecik2,dier yg slalu basuh berak aku.tu yg rapat semacam uh.bahahahahahahaha.dier basuh buntut aku pkai kaki kayy.smpainya hati.bahahha.klau ade prob ke ape ke,aku mesty citer ngn dier,kawan2 aku ckp akak aku sporting.MEMEY R...bhahaha!akak aku ni berseni ouh..dier pandai melukis.haaaa.jgn maen2.bahahhaa.antara family aku,aku pling rapat dgn akak aku la.bhahahah.akak aku pun da kawen,and ade sorunk anak perempuan yg comel mcm aku jugak.bhahha.NUR AIN QALEESYA.kiranya budak ni mcm nurul huda junior la..sehari klau aku tak jummpe dier,aku rindu gilerr.dapat tgk muka pun jady laa.bhahhaa;

okayy.tu je pasal family aku.ade byk agy aku nk citer but penat la nk menaip.bhahhaa.yang penting

KAKTY SAYANG FAMILY KAKTY!SAYANG MAK SAYANG AYAH!SAYANG ABGLONG!SAYANG NGAH!SAYANG SEMUA! :*

p/s : sayang itik kembong jugaa.bhaha!