tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Sunday, April 22, 2012

facebook dan twitter :)

Assalamualaikum !
okayy ! secara rasminya aku telah mengDELETE account FACEBOOK AND TWITTER aku :))
walaupun pada zaman millenium*tk tau ejaan betul ke tak , bantai !*
ni ramai yg dok bergila gilaan dgn fb and twitter and sebagainya .. aku .. actually aku tk tau nk cakap ape sebenarnya .. bahahah !  sakai laut betul la .. haha ! tak .. aku just nk bg tau yg aku da delete la bnda2 alah uh .. even aku punyer friends kat fb da nk SEJUTA  and follower kat twitter aku da nk mencecah dua juta *ini auta*
tk tau kenapa aku nk delete .. haha ! serious weyh .. petang tadi la ..aku macam boooooooosaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnn gila .. hamek kau ! nmpk kan kebosanan aku .. haha !
sambil menongkat dagu , on fb and twitter .. tgk status2 kat ctuu .. aku macam ... bosann .. hahaah ! tiba2 en .. ada mcm satu suara bisik auu .. mcm ni ha .. "izatyy .. dlete je la bnda2 alah ni .. xde pape pun da .. bosan .. kau delete je .. bukannya meruntuhkan ekonomi kau pun .. dlete je izatyy .. dlete .."
haaaa.. seram tk seram tk ? haahah ! tkde2 aku tipu je.. tkde suara2 uh .. bpk menakutkan la weyh ..boleh hantar aku kat tanjung rambutan la kalau mcm uh .. haha ! aku sendiri pun tk tau nape aku nk dlete bnda2 ni .. akak aku tgk pun .. eh ! asal dlete ? aku senyum je ..haha ! aku tk tauu .. tangan aku gerak sendiri .. dgn lafaz bismillah aku pun dlete la .. hahaha! aku pasti kawan2 aku bengang .. ececeh ! sayang sangat dkt aku tauu .. ahahha ! dont worry la bebeyh , aku ade 2 account fb kan ? yg baru tu aku tk dlete pun .. hahah ! tp aku tk buka la kalau tkde bnda2 penting .. if korunk ade prob ke gossip ke and tkde kredit la kan mcj aku .. bg tauu .. nnty aku on ye.. klau tak aku tk on derr .. ahaha !
for now , aku akn active dekat blog je la .. borak sorunk2 .. hobi aku kan borak sorunk2 .. xde teman da .. huwaaaaaaaa ! puuiih  ! drama melayu sangat la kau izatyyy -_____-
ok .. tu je buat masa sekarang.. nnty princess borak sorunk2 lagi naaaa .. selamat jalan kassim selamat !

No comments: