tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Tuesday, April 3, 2012

kejam ke ?

aku suka dgr problem orunk , tp bile smpai part aku , aku tk tau nk share mcm mane . ade mase2 tertentu aku dpt luahkan ape yg sebenar benarnya aku rasa . kbanyakannnya tk . aku lbih suka pendam . tp tu bkan ape yg aku nk . aku cuma tk tau mcm mana nk luahkan perasaan aku . . aku tk suka nk nangis depan orang .. aku tk suka orang tgk aku sedih , tapi . . aku ni manusia biasa . . ade satu masa aku akn jatuh . .sekarang aku tengah jatuh  . .  aku tk jumpe jalan mcm mane nk bangun balik . . aku tk kuat lagi nk bangun . . aku tk nak orang yg aku sayang n percaya  , anggap yg dieorunk tkde mkna dlm hidup aku sbb aku jarang luahkan ape yg aku rasa . . aku tk nk membebankan hidup dieorunk dgn masalah aku , mungkin bg orunk lain ape yg aku alami ni bnda biase je . . tp bg aku , ape yg aku hadapi sekarang bukan perkara biase . . tkde siapa yg boleh ubah diri kita , melainkan diri kita sendiri . . if dieorunk tolong aku , tp diri aku ni yg xnk bangun balik , sia2 je kan usaha dieorunk . . jahat kan aku ni ? kejam kan ? orunk da nk tolong  , tk reti2 lg nk sedarr ke izatyy ? 
arghhhhh .. aku marah dgn diri aku sendiri , aku malu dgn diri aku sendiri .. ape nk jadi dgn kau izatyy ? u're such a ... urrgghh .. knape aku emo sgt ni .. aku tk suka dgn perasaan ni .. da pnat da nangis .. cukup la izatyy .. jgn seksa diri sendiri .. cukup la pentingkan diri sendiri weyh .. cukup laaa .. pk orunk lain jugaa .. tolong la izatyy .. bangun la .. 
...............................................

No comments: