tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Wednesday, May 23, 2012

Aset 2010 / 2011

Assalamualaikum , haii . tkde semangat ni , walaupun tadi dah amik duit ptptn . haha . lepas balik tadi serious rasa tk sedap badan , longlai gemalai . mungkin terkejut dapat duit banyak . haha . pape je la . okay , tengah dok melangok depan miss lappy ni , aku terpandang gambar kelas aku time form 4 and form 5 . rindu la pulaak . haha . aku tengok smua orang dlm gambar uh . aku tersenyum . hey izatyy , asal skema sangat ni -_-
meh la aku describe kan budak2 asetaan ni . haha . dlm klas aset ado 47 orang . hamek kau , mcm ikan sardin dalam kelas uh . haha .

baihaqi - our ketua tingkatan yg berdedikasi . haha . merangkap eden punya buah hati,pinggang dan sebagainya.haha.


faris - the stylish boy in aset . kawan baik aku ni . masih single , sape2 nk berkenalan ngn dia , whatsapp aku .   haha . aku tkde whatsapp , harap maklum .


wah chien - heartless but sometimes tersangat la annoying and funny . haha .


aiman - paling 'kecil' dlm kelas . walaupun kecil tapi berjiwa besar , dan bercakap besar juga . haha . sorry man ! haha .


faiz - errr .. this boy tersangat weird . maaf . haha .


lufthi - dia .. err .. entah , no comment . haha .


amirul ashraf - macam biskut , kejap ade kejap tkde . haha .


amirul kamarulzaman - pun sama mcm amirul kt ats ni . macam biskut , kdg2 tk sedar pun kewujudan dia. haha.


hadi - nampak mcm pendiam , tapi kalau bukak mulut , kelakar jugak la . haha .


zuhairi - haa , budak yg pling blurr aku prnah jumpa . haha . padahal aku pun sme , berpenyakit blurr . haha .


nazril - erm , dia biasa2 je . suka wat magic , and sometimes magic dia tk menjadi pun . haha .


fadzli - badut kelas aset , sumpah dia kelakar gila . if dia join raja lawak , aku vote dia . tu pun klau ade kredit . haha .


hafiz - dia macam .. wakil rakyat .. haha . merangkap buah hati kawan baik aku , ank jakpa . haha .


zhafri - ini taiko besar . haha . ank penolong kanan sekolah . byk pengikut ni . haha .


ahsroff - poyo2 ckit . maaf . haha .


safuan - dia kreatif bebenor . orang berseni ni . haha .


syafiq - sporting gila ini budak . and funny .


alif - dia m'ingatkan aku kpd cerita cartoon doraemon coz muka dia mcm de mix chinese ckit . haha . ape kne mengena ngn doraemon ? -_-"


aizat - pembimbing rakan sebaya . geng dgn si hadi . perangai pun lbih kurang . haha .


haziq- geng dgn aizat and hadi . perangai merek bertiga lbih kurang je . nmpak mcm pendiam but kelakar sebenarnya . haha .


muhyiddin - budak baru masuk time f5 . tersangat la sewel dan mereng . kdg2 je kelakar . haha .


lukman- dia ni biase2 je .. geng dgn safuan and syafiq .


redhuan- playboy smk btho 2 . haha . sorry wan . haha .

sampai sini je la . yg perempuan , nanti aku sambung , mata da kabur ni . kbai ~

No comments: