tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Sunday, May 20, 2012

Assalamualaikum ~
new look bebeyh ~ yo laa .. eden nk jadi budak U da .. biar la blog ni nmpak matured ckiit .. haha ~
apo ? tk cantik ? u can get lost now .. thank you .. haha ~ kejam sangat :P
hari ni da 20/5/2012 .. lagi bpe hari je aku akn berangkat ke .. nanananana ganu kitaaaa .. haha~
barang2 kebanyakan ye da beli .. if ade tk ckup , parent aku kata nnty beli kat sana je .. hokayy , i ikut je .. bukan duit titeww kan .. haha .. purrrlisssss *annoying face*
macam tk sangka weyh aku da nk masuk alam U .. serious weyh .. tk tipu .. klau dulu , tgk tv citer2 drama pasal budak2 U ni .. aku selalu berangan .. at last , angan2 aku jadi kenyataan .. Alhamdulilah :')
aku nk kumpul kawan ramai2..nk belajar loghatt ganuu gituuu..pas uh nnty raya aku bawak balik keropok lekor banyak2 yea..hahaha~ tk kelakar la weyh -__-
tu je la kot aku nk bebel .. otak nga sayup2 je ni..da petang en , battery low..haha..kbai !

No comments: