tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, May 10, 2012

blurr amat -_-

Assalamualaikum !

haiyoo . . . banyak ye bnda nk kene bawak ni . . . nk tulis list pun aku malas . . banyak la deyy  . . tp kene tulis gak , ayah aku nk buat budget utk perbelanjaan and keperluan aku kat U nnty . . yolaa . . eden ni la satu2 nya harapan tunggal dlm keluarga . . . pergghh ! ayat  . . . tersedak mak jemah tau  . . haha ~
ha ! dkt sana nnty aku ade kawan :D 
first , my bff laaaa . . . ank jakpaaa ! yeay yeay ! hope kiteorunk satu blik .. klau satu blik .. dpt la aku bermesra mesraan dgn dia .. deyyy ! geli geli ! hahaha ~
second , kawan aku juga .. since standard 6 . . ank mazlaaann . .. hahaha ! same course pulak tu .. kuat sgt jodoh kami .. hahahaa ! klau aku pika and lin satu blik .. hahaha ! so heaven . . haha !
klau ank ali ade lagi kan best . . mau runtuh uitm tu .. tp apa kan dayaa .. dier di hantar ke johor . . bersamaaa . . ..  buat hati kuu ... ohhhh ~ nehi nehi nehi *drama sangat*
dont worry la bebeyh , walau jauh mane pun kite terpisah .. stiap memori and kenangan masa kita bersama , suka duka .. akn aku ingattt :')
bak kat Zivilia band ..
walau raga kita terpisah jauh , namun hati kita selalu dekat . . bila rindu pejam kan mata mu . . dan rasa kan . .a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a  a a  ku . .
hahaah ~ over tauu yg part a a a a a  a a a ku tuu .. haha !
sok aku nk g hospital utk medical check up . . again . . kali ni kene ade X-ray . . akak aku kata . . aku kene bogel nnty . . hahaha . .lucah sangat -_________-

kbai !

No comments: