tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, May 12, 2012

second chance .

PELUANG KEDUA ?
tak semua orang berhak dapat peluang kedua ..
tolong hargai apa yang ada dekat depan mata sekarang ,
jangan dah tiada nanti , baru nak menyesal :')

kadang-kadang kita terlalu jaga dan pentingkan perasaan orang lain berbanding diri sendiri ..

kau yang mulakan dulu , sekarang kau rasakan kesakitan dia :)
kau cabar kesabaran aku , sekarang kau rasakan kesan dia :)
ya..kadang-kadang aku jatuh,aku gagal,aku salah.aku mengalah,aku kalah..sekarang,mungkin tak lagi dah :)
aku manusia , sama macam kau .. ada hati ada perasaan :)
ingat...kau yang MULAKAN dulu  :)


be kind to unkind people.they often need it most.



No comments: