tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Wednesday, September 28, 2011

=)

assalamualaikum,,,,,
ouhkay,,aku xleh tidoo meyhh..rase ngntok..tapi..xmau tido..asal haa ?
xpela..meh aku cotcetcotcet ckit  malam2 buta nie..seriously,aku xtau mcm mane nk edit blog aku ni..aku main pkai bantai je..ikut nafsu aku..haha!aku nk juga nk tnye orunk mcm mano blog nie,mcm mano nk de member nk ado orunk pollow2 nie..tapii..aku....MALUU..haha!xpayah nk caps sangat la kann..ade orunk kate blog ni ala2 diari ckit..yeke?kalau diari mane leh bg orunk bce en en?papejela..biarkan..xpenting..
aku slalu gak skodeng menyodeng blog orunk..pergghh!kebanyakannye speaking2 blaka..haha!aku nk speaking..mmg ke laut laa..n sampai skunk aku still pelik PMR aku,subjek BI aku dpat A..haha!mak aku kate pemeriksa yg tande krtas aku uh sbenarnya ajar bahasa arab..*sampainya hatiii : |
naseb baek mak..kalau x..free2 kene ngn aku..kikikikiki*gelak sopan
but,ape2pun aku tetap bersyukur..bukan xbersyukur..susa wooo nk dapat bi A..aku ni melayu sejati k..haha!
aku pling xsuke subjek mengiraa..1,2,3,4,5,6,7,blablablabla..+,-x..mcm2 agy la berkenaan ngn kira2..lol!mmg aku anti giler..xtau nape..n now skunk aq amek aliran account..mmg xdapat lari la kann..redha je laa..kuikuikui!
aku ingat agy time trial PMR,aku failed math..n name kene sebut kt perhimpunan..what the frog,smmpai bile2 aku akn ingat,,malu doee..menangis aku lpas uh..and alhamdulilah..PMR math aku dapat B..yeay!haha!
tutup pasal PMR..da lpas..now,SPM !!!!
Bpe ari je lagyy..trial ni pun..aku mane de prepare sangat..bce ala kadar je..*bajet da pandai
aku pling lmah ADD MATH..kalau boleh nk wat ngn colour merah..tp aku takot nanty mmberi kesan pulakk kt markah add math aku..haha!*syiriikk*
aku xtau nape aku minat ngn sejarah..aku suka bace pasal sejarah tp aku xsuke hafal sejarah..*ayat merapu*
mule2 aku minat giler laa ngn akaun,tapi da lame2 uh..pergghhh!pandang je buku teks akaun  yg tebal mcm ape je uh..aku wat dunno je..xde langsung niat nk wat latihan ke selak2 ke..aku pandang jee...then blaa klua blik tgk tb citer hell's kitchen..haha!aku suke chef ramsay!*tibe2
ohkay laa..smpai cni je laa aku cotcetcotcet..nnty2 aku cotcetcotcet agy..aku mmg suke cotcetcotcet sorunnk2...haha!*xde idea nk ckp pe sebenarnya..haha! ^-^

chow chin chow !

No comments: