tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Friday, October 7, 2011

its raining.. xD

ASSALAMUALAIKUM !

Haha!terkejut x terkejut?haha!
ouhakyy..tady aku ckp pasal makanan..now,tibe2 ptg2 nie..aku nk cotcetcotcet pasal HUJAN !
tady hujann..rase sejuk je..peace..membuatkan mata aku rase begitu selesa untuk dilelapkan..*ayat ntah pape..
ouh yee..hujan!sape yg x suka ujan?angkat kaki!sape yg suka?senyuuumm!
aku suka hujaann..tapi klau hujan yg lebat amat2 uh..aku takut seyhh..ngn bunyik petir sambung menyambung..Ya Allah,lindungilah hamba-Mu yang hina ini..amin..
ouhkay!lpas hujann..kemungkinan besar cik PELANGI akn muncul...kikikiki!
saya suka awak cik PELANGI.. :*
klau ujan je..aku rase nk je g mandi manda ngn ujan uh..pusing2,menari2,nyanyi2..ala2 citer hindustan..*mak aku suka citer hindustan. = = "
tapi kesannya nanty..kene tanggung laa..demam,batuk,haachhumm sane haachhum cni,hingus meleleh..*euuww...itu geli..haha!
klau drama..yg ade scene hujan uh..mmg senang la para pari pelakon..haha!*para pari?
klau scene nangis je..lalu nkt hujan..xpyh susa2 nk tenyeh mata ngn bawang ke..eye mo ke..haha!*air mata palsu..
but seriously...klau kiter nanges dalam hujan..orunk xkn prasan kan2..miracle!haha!
ouh yee,kalau tiap2 hari ujan...susa jugak..baju xkering,nk g mane2 pun susaa..banjir pun bole!
tapi biler x ujan..mula la mengadu panas la itu la ini laa..hai..kesian cik hujann..*aku antara pengadu2 tersebut..hehe
manusia manusia..xpernah mengenal erti PUAS..bile da dapt yg itu..nk yg ni plak..sbagai contoh..yg rambut curly,sebok2 nk rebonding,yg rambut lurus..sebok2 nk curly kan..senang2 botak jee..luas pemandangan..haha!*btw,cik itik kembong..tolong jgn botak ye..kikikiki!
ahak!aku rase..aku da lari tajuk niee..aku nk citer pasal hujan kan2..haha!
guys!cube imagine..kt dunia ni ade hujan bunga!hujan gula2!haha!asal hujan je..byk bunga,banyak gulaa2!mmg gembira la budak2..haha!ouhkay..tp tu smmua khayalan semata mata..haha!da laa.sampai cni jee..da nk maghrib niee..saya mengundurkan diri dlu..jgn noty2 ye..kakaka!chow chin chow!

nikmat nikmat nikmat..Alhamdulilah.. =)

No comments: