tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Tuesday, October 4, 2011

sebelum tidor..

Assalamualaikum..

hui..saje nk cotcetcotcet smentara tggu kol 1030..kikiki!
urmm..ape erk..ouh..aku arap esok akn menjadi hari yg lbih baik dr hari nie..
aku arap aku xkn down tgk result aku..yeah..now aku malas nk amek tau ngn result aku..lbih2 lagy..akaun..annoying..bukan aku benci akakun..cume..ntah laa..rase give up sbentar..da xde smngat akaun dlm dirii akuu..i dunno why..hope bnda ni xkn beri kesan kat spm aku nanty..klau result truk..mase depan aku??ishh..teruskan je la izatyy..ckit je lagyy..wat ape yg mampu... =)
k laa..gtg..
Ya Allah,ampunilah segala dosa hamba-Mu yang hina ini..amin..

smile for tomorrow! =D

No comments: