tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, October 3, 2011

tuesday..

Assalamualaikum..

ouhkayy,arini CUTIIIII!kakaka!alangkah bahagianya idup akuu..bangun lambat..xpayah susa nk gusuk baju..kikiki!aku bace blog si itik kembung uh...huihui!arini parents dier g haji..aku da ckp ngn dier.jgn nanges..then aku bce blog dier tady..dier nanges jugak..haha!xpe2..paham2..perggghh!sape yg xnanges doe..klau aku..huh!meraung2 kot..maklum laa..anak manja enn..haha!
hope haji parent dier sempurna n slamat pjalanan pegy dan balek..amin... =)
ouhkayy..arini abg aku operation tlingaa..haha!tlinga dier telebih daging..kakaka!*jahat punyer adik
mule2 aku nk follow..tp disebabkan kemalasan aku nk bersiap2 nie membuak buak..aku batalkan laa..better dok umaa..studyy..*ceh!
ayah aku je pegy temankan abg aku..good job dad!haha!
pagi ni aku mkn roti tisuu..yummy2!kongsi2 ngn ank akak aku..*comel kan??
urmm..ape erk si itk kembung uh mkn for breakfast??kene tnye niee..*caring2
maklum laa..dier tggl ngn adik2 dier jee...risau saya tauu..*poyo2
naseb baek ade orunk yg jage dier n adik2 dier smntare parent dier g haji..klau x..ni haa..bibik nurul izzati akn menawarkan diri..menjage merekaa...waaahhhh!diri sendiri pun xterjage..nk jage orunk laen..mmg suka buat lawak sorunk2 en..haha!
alamak..esok skolaaa..de bengkel matematik plak uh..mlas betul aku ngn bengkel2 niee..aduhhh..tapi kene pegy jugakk..sebab si baihaqiyun uh ckp sok de meeting ngn budak2..cewaah!pasal mase depann..kakaka!
xlawak laa izaty,, xp
sebenarnya..aku xtau nk ckp pasal pe lagy..haha!k laa..mengundurkan diri duluuuu...nanty cotcetcotcet agy...

chow chin chow !

No comments: