tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, October 3, 2011

mondayy

Assalamualaikum..
ouhkayyy..beruk ni comell..haha!
malas giler nk g skolaa arini.tp disebabkan azam aku yg berkobar2 nk blaja..*cewaah!
aku gagahkan diri aku bgun..mandi,solat,n siap2 g skolaa..haha!aku ingat arini xde perhimpunan rasmi..yelaa..kan f4 xde..x aci laa..dieorunk xpyah susa menyumbangkan suare nyanyi lagu skolaa..bce ikrar..pfffttt !
smentara dak2 nk pmr,klas 5aset dok kt klas 4 prima..bes gak klas dieorunk..luas!aku dok dpn ngn mira n baihaqiyun..haha!
tady,waktu rehat aku nk mkn nasi ayam,tapi kwn2 aku xnk,,aku tukar kpd nasi lemak..haha!pas uh aku mintak kuah sup mira..sedap jugak!haha!da abes aku balun nasi lemak..aku balun mee sup miraa..aku mkn sup dier je..da nk abes uh,tekak aku da rase laen daa..perut aku xpyh nk citer laa...senak gile wa ckp sama lu!
berlari aku pegy toilet..then muntah...perrggh!disebabkan muntah,aku rase lapar balek lpas uh..cendol!
naseb bek ade kek coklat mira sebagai penyelamat perut akuu..kikikiki!
ouh yee...aku tgk paper akaun aku..kuikuikui!oukay..xnk cakap...nanty down..haha!ape2pun congrats laa utk kwn2 aku..dapat markah yg bagus2.. =)
aku blek lambat ckit arini..stay ngn baihaqiyun..study add math..subject yg pliing aku sukee kann.. =)
penuh kesabaran dier ajar aku yg xberapa nk pandai niee...tanx baihaqiyunnnn! xD

btw,tady mira call akuu..dier ajak bljar cupcake..memang aku naakkk!minat uh..tapi bnda 5/11...nk dkat spm..mmg ayah aku bagyy laa enn..haha!tpaksa la aku membatalkan niat aku tuu..xpe2..pas spm nanty aku akn tunaikan niat aku uh...insya-Allah... =)
oukay laa..xde pe nk ckp daa..haha!

chow chin chow!

No comments: