tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Sunday, October 2, 2011

xD

Assalamualaikum,

ouhkayy..nk citer pasal ape erk?haaa..citer je la ape yg blaku arini dlm idup aku..
arini bgun kol 630..pas uh solat...then wat add math ckit...ckit jee...*bajettt
pas uh..ngntuk..g tidoo blek..seblum tido,aku g dapor jap,balun kuih gelang buatan bonda tersayang.. xD
da mkn aku tidoooo..pas uh bgun kol..hehehe..xpayah nk ckp la en kol bpe..haha!
lpas uh g mandii..then mak aku ajak pegy beli brg dapor kt care4..mule2 aku xnk sbb malas,tp after dipaksa..aku pun pegyy laa..agy pun aku bru teringat nk beli sesuatu..kikiki!
bpk ramai giler baban orunk kt care4..mcm hape je..then,mase ngah shoppink aku nmpk sorunk budak perempuan..mungkin darjah 3 or 4 or keatas..dok dalam trolii..walaweyh!xmalu gilerr..klau kcik xpelaa..ni da besar kot..penuh satu troli badan dier je..pas uh pandang orunk mcm nk mknn..ape daa..kesian kot mak dier nk tolak dier..perggh!balek uma msty mak dier tampal yoko2  kt pinggang..kakaka!
eii..borink laa..urmm..haa!cupcakes!*tibe2..
aku teringin doe wat cupcakes..da lame da xwat..haha!

comel kaann?kuikuikui!
btw,,after spm nanty enn..aku ingat nk wat cupcakes ngn si DIA..haha!mesty best!baling2 tepung!haha!*berangan..
yg pasty after spm aku nk amek klas baking baking nie...aku minat doe wat bnda alah niee..da la comell..sedap..tambah2 aku yg wat..lagyy comel laa..haha!*ouhkay,,prasan..
ouhkay laa..otak blurr laa..xtau nk tulis pee..nanty2 la cotcetcotcet agyy..haaha!

chow chin chow!

No comments: