tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 8, 2011

again

Assalamualaikum !

duhaii..buhsan ye..
smalam aku sruh ayah aku ajar aku cmno nk bwk motor..
En.Sahury uh diam je..maknanya x sudi la tu..
finee..
mak aku kate bulan Disember nie xyah wat pape..
dok uma je..rehat..
pergghhhh!
Disember ade bape ari doe..
baru bape ari aku dok melangok kt uma menambahkan lemak..
kebosanan ye amat terserlah..
nk klua transport xde,duit?lagi laaa...*blushing2
haishh..xpela..redha je..eh tak..bukan redha..
pasrah.. :D *ombak rindu.. :)
redha kiter kene ikhlas,tapi terpksa mknanya pasrah.. :)
aku pasrah.. :D
dok je la kt uma tambah lemak dan tambah ape2 yg patot..


SALAM SATU MALAYSIA! :')

1 comment:

Nurulhuda said...

hahahhha.kira ok lar tu.belajar lar kemas umah..so lemak tak jadi tepu.