tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 8, 2011

MERAPU MERABAN

Assalamualaikum,,
memang tak ada wanita sehebat aku 
tapi yang lebih hebat
BANYAK...
memang tak ada wanita secantik aku
tapi yang lebih cantik
BANYAK..
memang tak ada wanita sepandai aku
tapi yang lebih pandai
BANYAK..
memang tak ada wanita sebaik aku
tapi yang lebih baik
BANYAK..

lawannya ;)

memang tak ada wanita sepoyo aku
tapi yang lebih poyo
BANYAK..
memang tak ada wanita  sehodoh aku
tapi yang lebih hodoh
BANYAK..
memang tak ada wanita sejahat aku
tapi yang lebih jahat..
BANYAK..... :)

p/s:tiada kene mengena kepada yang hidup mahupun yang telah tiada..smua ini rekaan diwaktu kebosana melanda...segala kesulitan kesesatan kesalahan dan ke ape2 je..amat dikesali..sekian terima kasih..selamat hari raya maaf zahir dan batin..MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA! XD

No comments: