tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Wednesday, December 14, 2011

blog ouh blog

Assalamualaikum !
hak2..terkezut saya biler my bff si mira mirae da de blog..kelas kau bedah!haha!
ape name blog dier erk..mira mirae suka hati?mcm tu laa lbih kurang...amboii..suka ye hati kaauu..haha!and dier wat entry pasal akuu..SI DIA YANG SETIA..hamek kau..xmau kalah..setia ke?haha!haruslah!saya seorang yg setiaaa kayy...no tipu2 disini.. :D
saya setia dgn smua orunk yg saya sayang dan pandai hargai sayaa..*kerana dirimu..begitu berharga!haha*
mirae kate saya da krus?wawawawawa...saya sudah kembang kuncup yee..tersipu2 malu smbil mbace entryy tersebut...*bajet gadis melayu*
terima kasih sahabat!haaa!cik syafiqa jakpaa..aku arah kan kau wat satu entryy pasal aku sahaja..xnk cmpurr2..no mix..faham?pjg entryy uh mesty melebihi 350 patah perkataann..setiap perkataann dikiraa..faham?*aku gurau aku gurau!haha!*
haiish..mirae,pikaa..pasni xdpt da nk mkn nasik ayam banjir kt kantin..kongsi2 ayam,suap2,bertepuuk tmpar,bergoship goship..sayaa rindu kuah tomyam acik kantin...haaiihh..rase nk g menuntut ilmu la ngn acik kntin uh..camno dier wat kuah uh..haha!
nnty bile2 free..kite g skola then makan kt kantin mau?murah,halal dan bermutu..haha!
kayy laa..mau chow dluu..nnty aku potpetpotpet lagy naaa...daaa...*ala2 mami jarum you!*

p/s:aku baru prasan,mukadimah entry nie aku pakai 'SAYA' -________________- !
haha!whatevvooooorrrrrrrrr.......... :))))))



No comments: