tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Wednesday, December 7, 2011

hari ini hari rabu :)

Assalamualaikum !

hui..tadi dlm kol 11 lbih aku gerak g jj..tgk citer OMBAK RINDU..aku g ngn my bespren SITI AMIRAH BT ALI  bersama ummi dan adiknya..then terserempak pulek ngn kwn2 laen..kfine..citer tu wat meleleh la weyhh..klau aku tgk sorunk2 uh..mau meraung raung akuu..ni ade orunk kann.cover2 je laa nanges uh..hehehe!
permulaan citer uh agak borink ckit..but da lame2 uh..makin menusuk ditusuk disusuk jantung,limpa,hati dan usus akuu..sediiihh weyh...sape2 yg xtgk agy uh..sudi2 kan la tgk..kompom meleleh.. :'D
n ade satu citer agy akn kluar..suatu malam kubur berasap..aku ingat nk g tgk ngn mysbff..but dier xlayan pulak citer2 melayu nie..maklum laa..lahir kat LONDON kan sayang... :D
xpelaa..aku ajak je nnty..terpulang laa..haha!yelaa..aku da kluar ngn kwn..kang xklua ngn dier..xsedap pulak..nmpak mcm aku pentingkan diri...nononono..xmau xmau xmau !
kiter kene kasik balance yee..mcm wat imbangan dugaa..kfine..lupekan akaun..lol!

smalam aku merdeka!tapi separuh merdeka la!haha!result xdpt agy en..da!stop!jgn cerita pasal result!shuhhhhh!
okayy..mmg rase la nikmat dier weyhh..xpyh da balek gopoh gapah nk bce bukuu..pk soalan ape klua nnty..n mcm2 agy laa..im free laa..haha!seronok betol aku tgk budak2 laen..*termasuk aku..^-^
balinng2 tepung,conteng2 baju,menjerit2,tgkap2 gmbar..mcm zoo okay..ckgu smua halau budak2 kluar..kteorunk wat la "aktiviti" tu kt depan skolaa..bijak kan?haha!
last day kot..nk happy la ckit..yelaa..mmg la xdpt result lagy..yg seronok tu sbb rase legaa..sgala usaha yg kiter da buat,da bg..smuanya da over..thats y happy...yg penting..jgn berhenti berdoa,solat hajat byk2 kayy sahabat.. :)*termasuk akuu,..
btw,kesian to mysbff coz kene bling air oleh mirae..haha!tu laaa..mirae da lame berdendam uh..tapi..malangnya..air uh terlalu ckit..ahaha!mirae da sruh aku bwk air jugak..but aku dtg lmbat xsempat nk bwk air..aku sempat grab vitagen je..haha!
then balek aku,pika,mira,waya n aina g mkn ABC kat sari D...kiteorunk mkn ABC KOSONG SUSU LEBIH..haha!akak yg amek oreder uh pandang pelik jer..haha!pelik?itulah kami.. :)
k..ni ade gmbar kwn2 aku conteng baju akuu..hahahaha! xD



nnty laa akuupload lagii..xde mood laa..aduhaiii..bye2! :)

No comments: