tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 22, 2011

k.h.a.w.i.n :)

Assalamualaikum !
hey..yeah..im not in mood rite now..so,just for a second i want get out from this problem and wanna talk bout wedding*ceh,speakin berterabur*
sape xnk kawen boleh undurkan diri dr membace blog ni.*kejam2*
kay,kawen.urmm.duhh.asal xde idea ni.HAHA.ni la problem nya biler otak xdpt berfingsi dengan jayanya.pape jela.
each wedding,mesty ade theme dier en.awesome!ade wat ala2 garden la,fantasy ,dll..
klau aku la,if de rezeki,pjg umur,aku nk wat kt atas kapal.haa..hamek kau..berangan je lebih ni..HAHA!
act,aku xkesah la,mcm mane pun,asalkan kawen..dah!abes citer.. :D
mcm kawan aku yg sorunk uh,dier plan nk wat theme back to school.awesome kan?smmua dtg pkai bju skola.pengantin  pun pkai bju skola..atototo!lagi sweet wat theme uh if pengantin knal/bercnta since sekolah.lagi hebak,dari tadika.fuhh!aku salute habis laa :D
sebut pasal wedding ni,aku teringat peristiwa berdarah mase aku f4.
pasal status married .. memang bagi kesan betul peristiwa uh.ape pun,tanx ye di atas teguran tu :D
ouh ye,ade orunk wat theme colour wedding dieorunk colour YELLOW !
ala ala kerabat di raja uh.aku rasa kwan aku SI WAYA KUNING uh mesty wat clour uh time dier kawen.HAHA.pas tu bersanding atas GAJAH sbb dier suka GAJAH.caya lah kau WAYA!:D
klau nk kawen ni,kau punyer MONEY kene berkepuk kepuk doe.nk arapkan dlm wallet kau bukak je kluar lalat,xpelaa.kau tunda kan dlu niat baik uh.HAHA.
ade jugak yg akad nikah je,xde sanding2.pun bole pun bole :)
tapi ade jugak,kawen bagai nk rak,at the end.cerai.nk wat cmne.xde jodoh en.thats y,biler wat pape majlis,kiter kene bersederhana.. :D
haish.abg aku da kawen,akak aku da kawen.aku?sok la aku kawen.HAHA.geli ketiak!mentang2 SPM da lepas,bukan maen lagi kan kau :D
aku xnk kawen lagi,sbb aku x bersedia.takut meyh.but manusia hanya mampu merancang,Allah yang menentukan :)
tgk je la mcm mane nnnty kay :D
yg penting aku n blaja tinggi2,dpt kerja2 yg bgus2,duit berkepuk kepuk dan sewaktu dgnnya..amin..
kay,thats all.tanx for read this blog.chow dlu! :D





No comments: