tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, December 22, 2011

saya nak pergi sekola :/

Assalamualaikum !
hye..arini da 23/12/2011.lagi bpe ari je akn masuk thun 2012.cepatt mase berlalu kan.tup tup!skunk aku da abes skola.klau tak skunk mesty aku sebok2 da wat preparation for skola.mesty skunk aku da g beli beg,baju kasut bku n laen2 lagy.haiishh..miss giler that moment.
klau aku skola skunk,aku nk bli smua brg2 skola aku colour YELLOW.haha.but xskola daa.dlm mimpi je la.
borink doe dok uma.serious xtau nk watpe.da la skunk aku mcm hape je.smua bnda yg aku wat smuanya xkene.bosan kayy.
nasib baik jugak la ade si ain(ank akak aku) jadi penghibur.
tapi dier baru setahun lbih,ape yg dier tau.maen je.aku cite ape2 pun bukannya dier paham.haha.
haish.xtau nk wat pe da.sabar je la izatyy.thun depan nnty life kau mesty berubah.wat mase skunk kau chill2 je la dlu.nk wat cmne kan.this is life.kayy,be strong girl :D

CHOW! X)

No comments: