tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, December 26, 2011

none :D

Assalamualaikum !
hui..ahak!berhabuk blog aku ni haa.baru bpe ari xsentuh.ala bucuk2.rindu mama ye?meh kiss ckit.muah2!*eewww*
kay,aku baru blek from uma kezen aku kat shah alam.dier baru pindah.so aku nk menjenguk la.alng2 tido sekali kat uma dier.jarang jumpe en.mcm2 keje kiteorunk buat.HAHA.
aku bwk la notybooky aku nie.ingat nk on9 la sama2.last2,line xde..pfftttt -_______-
kat ctu line  mmg susa nk dpt,xtau nape.ade prob kot.HAHA.
then kiteorunk maen mekap taww,gian aku.HAHA.
pas dier mekap aku,aku mekap dier.then kiteorunk berposing2 sakan ala model yg xberapa nk model dekat webcam notybooky aku ni.HAHA.
aku da upload kt fb.ahak3!*malu2,tutup muka*
ouh ye,ari ahad ari uh aku hang out ngn pika n aini kt mcd je pungg..
HAHA.best giler2.mcm2 citer kluar.SI PIKA tu la pling byk citer dier,tercabut tlinga aku dgr citer dier.HAHA.aini pun khusyuk je dgr.lame gak la kiteorunk lepak-ing bersama.
dlm 630,kami pun pulang ke tanah air.*cewaah*
aku g uma pika dulu,after maghrib baru mak aku amek-ing..HAHA.then cll uncle aku gerak g uma kezen aku-ing..HAHAHA-ing..
kay,thats all,nnty aku potpetpotpet-ing lagi kay-ing..
CHOW-ing ! xD

No comments: