tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Tuesday, December 13, 2011

selamat tinggal ;')

Assalamualaikum !

hui hui!yeah...harini aku hantar buku teks..aku da xde kene mengena lagi dengan smk btho2..huwaa...sedihnyaa...sumpah rindu giler..rase mcm baru je masuk skolaaa.. :'(
smalam aku tido agk lewat laa..kol 3..huish..mak aku bising pagi tadi..padan muka kamu ! :p
aku bace novel..khusyuk sgt..tau2 da kol 3...patot la mata rase pedih je...haha!
and pg tadi dlm kol 7lbih..ayah aku btolak g PERAK dgn menaiki MOTOR..Ya Allah selamatkanlah perjalanan pergi dan balik ayahku..permudahkanlah segala urusan ayahku..Amin....
kakty sayaanng AYAH! :D
pas uh kol 9lbih aku bgun get ready nk g skola..pikaa ade antar mcj kt aku..aku xdpt relpy sbb kedit nga nazak la beb :)
pas mandi aku dpt mcj dr mysbff..dier kate dier nga otw..otw g mane pun aku tak tauu..haha!nk reply kdit nazak..then nga siap2 dier cll...tnye kt mane n laen2 lg laa..heee..honestly,aku nga tcink ngn dier sbb ade la bnda dier wat kat aku smalam..so aku ingat arini nk protes la ckit.. :)
Ya Allah,berat giler buku weyh..da la panas..aku jln kaki pulak tuh..sabar2..pas uh smpai time nk melintas..aku mcm dgr orunk pggil2..but aku wat dunno je la..kang layan kang wat masalah je nnty..aku lintas laa..then mase kt tgh2 jalan raya uh..MY SBFF ade kt sbelah..dalam hati aku ada sedikit terkejut..HAPPY pun ade.. :D
but smbil uh aku terpk jugak laa..aisshh nk trus protes ke tak nie..alamak..dier da wat cmnie xkn aku nk protes kot..kejam pulak rasenya...*ckp dlm hati*
bile aku tgk dier senyum..hati aku yg nga panas nie..jd sejuk pulakk...adoyyy...serious...cair akuu..pas uh dier amek bku yg aku pegang then bwk kan buku akuu..xsampai hati aku nk protes..so aku lupekann je la keprotesan aku uh..huhu..
kiteorunk jln smpai la kt skolaa..dier yg wat smuaa..dier ikatkan bku akuu..dier yg ltakkan buku aku..aku melangok je..haha!baek pulak la dier nie...hehehe!
pas uh balek kiteorunk g mkn kt kdai baru uh..xtau la ape name restoran uh..haha!aku minum teh o ais.dier teh ais n nasi lemak..haha!after smbng2,mkn minum..kami pun pulang..dier de tnye nk anta tak..aku kate xpelaa..aku xnk menyusahkan dier..tady dier da teman aku..kire okayy la tu.. :)
balek aku terserempak ngn halizah n mirza.,,dieorunk tggu izzah..alang2..aku sruh izzah antar aku balek..dier bwk kete..awesome giler..aku jakun kayyy!izzah baru dpt lesen..so dier still takot2 lagy..haha!xpe izzah..u can do it..after smpai aku trus masuk ke rumah dan menuju ke bilik dan on9..n now aku nk g mkn,mak aku mara sbb xmkn.. -_______________-"
nnty aku cotcetcotcet lagy..chow!

SALAM SATU MALAYSIA ! XD

No comments: