tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, December 12, 2011

hari ini hari SELASA

Assalamualaikum !
pergghh..arini wat pertama kalinya sepnjang aku cuti nie..aku bgun awal..kol 7..haha!klau takk kol 7 nie aku maseh di alam fantasi lagii.. :D
boleh record nie dlm THE BOOK OF RECORDS!haha!*bosan*
okayy...td aku try antar mcj kt mysbff..but pending..then biler aku cll fon aku tibe2 mati dgn sndirinyaa..aku mcm..-_______________- !
pagi pagi kau da buat hal apehal fon?nk dicampak kang sayang...ni fon aku xleh nk on daa..
TAHNIAH ! :')
nk buat ape erk arini..asek on9 je..lame2 bosan jugak..nk g jalan2..kalau asek jalan sorunk2 bosan gakk..izaty!stop!bosan bosan..cube belajar hidup sorunk2..try!okay.. :)
just imagine nnty akn dtg after dpt result,then smua kwn2 aku g blajar tmpat laen,my sbff pun kt tmpat laen..aku kt tmpat laen..
urmm..what should i do?
first...try sesuaikan dri dlu rite?warm up dluu..tgk2 kot2 ade kwn2 yg bole sekepala kann..
bile da dpat..baru selesa ckit ke mana ke mari..kan kan?
btw,kwn2 aku yg skunk nie jgn pk bukan2 pulakk..aku still sayang korunk n xkn lupekan korunk.. :)
my sbff too :)
ouh yeah...aku tak tau lagi nk amek course ape.. -__________- "
accounting?errrrr!
law?errrrrr!
ape nieee..seriously aku tak tau weyhh..haish..haish..xpe2..nnty da dpt result kau pk kan la ape yg sesuai utk kauu kayy..jgn pening2kan otak uh kayy izatyy yg chumell..haha!k laa...aku chow dluu..nnty aku ceritas ceritus lagy yeeew...chow!

SALAM SATU MALAYSIA! XD

No comments: