tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, December 12, 2011

fakta tentang saya ! xD

Assalamualaikum !
ahak3!aku nk citer pasal aku..asek citer pasal orunk laen jerrrr.. -__-"
haha!kayyy..ni aku maen taip ape yg terlintas kt kepala otak aku yg kecik dan comel nie..muahaha!

1.Aku tak suka kambing..forever..aku takkan sentuh kmbing..get lost!
2.Aku tak suka orang paksa aku buat sesuatuu..contohnya mengemas ke menyemak ke...haha!aku tak suka laa..xtau nape..yg penting..aku tak sukaa.. xD
3.Aku akn mengemas biler aku betul2 ade mood..well,ade lah sesetengah manusia yg aku knal ni anggap aku pemalas..like i care?for at least aku tau jugak mengemas.. :)
4.Aku suka bnda2 yg comel..xkesah laa pe2 pun..asalkan comel..mcm aku..kakaka! xD
5.Aku xde hobi..so what?
6.Aku suka simpan perasaan akuu..*lame2 xtahan meletup jugak*
7.Aku tak berani mencuba :)
8.Aku jarang marah,tapi selalu merajuk/tacink :D
9.Aku seorang manusia yg hangat hangus tahi ayam :D
10.Kalau aku da sayangkan seseorang,sampai bile2 aku akn sayang dier :D
11.Aku xsuke nanges depan orang..*aku comel sangat bile nanges*
12.Aku rase mnyampah bile ade manusia jumpe budak kecik pas uh beriya iya g budak uh..ala comel2..meh cni meh..awwwwww..comel..-_____-"!annoying gile laa..x payah nk tunjuk sgt la sifat keibuan kau uh kt dpn orunk..menyampah okayy..aku pun suka budak jugakk..tapi jgn la smpai tahap mcm uh...*jgn mara ye :)*
13.Aku x suke orunk kutuk2 aku..*sape yg suke kene kutuk kan?*
if xpuas hati meh dtg depan jumpe..one by one...haha!poyo!
14.Aku seorang yang pemaaf..kau buat la pape pun kt akuu..nk bunuh pun xpe..aku maafkann..kakakaka!
15.Aku akn rase kekok bile brada dlm kelompok dgn manusia2 yg aku xrapat or xknl..aku akn tenggelam dan lemas dlm kelompok tersebut..hahaha!
16.Aku akn mendiamkan diri bile2 mase je aku nk..bile2 je aku akn jd pendiam..dan bile2 mse je aku akn gilaa,talkative..haahaha!
17.Aku tak suka dkt orunk yg terlalu obses dgn somthing..urghhh..please laa..
18.Kalau aku terasa dgn someone,aku akn diamm..balek uma aku akn nanges...hahaha!
19.Aku mudah utk give up but xlme aku gv up..aku akn bangkit balek.. :)
20.Aku menipu bersebab..haha!*tipuu sunat*
21.Aku suke bace novel seram..cinta?tgk novel laa..haha!
22.Aku tak pandai wat air milo.. =="
23.Aku suka makan :D
24.Aku start tido dlm bilik sorunk2 mase f4 xclap..haha!*penakut*
25.Aku tak suka dgr orunk bebel..aku bebel xpe..haha!
26.Aku sensitif dan manja..but xdela terlalu mnja..bese2 je..haha!
27.Jangan bg aku pegang duit..aku seorang yg pemboros.. (^^)v
28.Aku tak berpendirian tetap :D
29.Aku suka menari*jgn bygkan aku menari kayy*
30.Aku suka ckp sorunk sorunk :D *aku tak gila kayy* :D

haha..tu je laa..byk agy..penatt dah nk taip..haha!bye2 smua!
SALAM SATU MALAYSIA ! XD

No comments: