tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, December 17, 2011

SMK :)

Assalamualaikum !

heyyy..sumpah bosannn cuti niee..melangok je keje..tu pun td pagi ayah aku suh kopek ikan bilis..pffftttt -____________-
korunk tau tak ,kopek ikan bilis satu keje yg membosankan?menyampah akuu..haha!
at the end,aku betol2 da gv up nk kopek,aku wat2 g toilet..lame..padahal xde wat pape pun dlm toilet..betul2kan rmbut,tgk cermin,sengih mcm kambing gurunn..after 15min baru kluar..haha!aku tgk tmpat yg aku kopek ikan bilis tadi da clearr habiss..mak aku yg settle kan..kau tgk..bijak tak aku??haha!
terimak kasih puan normala :D
okayy..aku nk citer mase aku mule2 masuk sekolah menengah..ececehh...time nie da rase besar giler daa..PELAJAR SMK kann..hot gituuu..ahaha!aku masuk klas 1PROGRESIF..time nie aku rapat dgn siti aisyah n nur ashikin..but skunk xrapat daa..masing2 wat haluan hidup sendiri..*ayat xbley bla*
ha!mase form one la blaku tragedi berdarah..cewaahh..mcm ni,time uh gotong royong..so aku g lap tingkap..disebabkan ketinggian aku yg terlalu tinggi nie..aku lap tingkap smbil panjat kerusii..haha!tgh asyik bersengol senggolan lap tingkap..ade bnda menitik kt akuu..aku tgk wrna merah..perghhh..rupa rupanya...
tgn aku berdarah..haha..koyak seyh..nmpk daging aku yg cute tuu..kakaka!
then ckgu bwk g klinik..kene jahit aku..4 jahitan kot x clap..time nga jahit uh,jarum susah nk masuk dlm kulit aku..doc uh ckp kulit aku keras..aku da mcm..-______________-
ade yg kene lempang jugak kang...haha!
but ape2 pun..terima kasih doc!haha!
berbekas lagi jahitan uh..mase tgn aku nga berjahit..aku xpkai ape2 tuk cover jahitan uh..n waktu aku rehat kt kantin,ntah makhluk mane leh g tarek benang jahitan uh..perggghhh!sakit bhai sakit...haha!naseb baek dier mintak maaf..bagus2!haha!
ouh ye..aku xlme bertapa kt klas progresif..disebabkann..aku ni PANDAI kann...*angkuh2*
aku dapat no 2..aku naek klas ke 1KREATIF walaupun aku ni xde la kreatif..haha!
aku,aini n wawa..kiteorunk tiga pindah klass..mase first2 masuk..budak2 smua sombong!bajet!huh!mentang2 kiteorunk pendatang baruu..pndang mcm nk mkn je..*auta2!*
first day masuk klas uh,bukannya dieorunk nk sediakan mejaa..kiteorunk kene carik sendir..bwk meja dr blok lain ke klas uh..pergghh..time tu aku rase aku da kurus..haha!
bukanmeja je..kerusi pun same...malu tauu..muka comel kene angkat mejaa..kakakaka!*prasan*
aku pernah jatuh kerusi kt klas kreatif nie..malu bhai maluu..haha!
ape lagi erk blaku time f1..urmm..tu je la kott..xbe ingat sangat daa..berkurun daa...akn dtg aku ceritass pasal f2 n seterusnya pulakk..ape?xnk tau?ade aku kesah?haha!

CHOW CHOW!

No comments: