tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Sunday, January 29, 2012

edit edit edit smpai muak ! bhaha !

Assalamualaikum ! 
hokaay ! ape ? what ? ouh ! blog aku nmpak lain ? bhahaha ! 
aku edit lagyy leteew . bhaha ! aku bosan , xde pe nk wat , nk mcj or cll my sbff , ADA KREDIT ? bhahaha !
nk on FB ? pffffttttt  -_______- ! FB skunk mcm ngok ngek la ! sakit hati saya tau !
so, ape lagy . .bukak blog , intai2 ckit blog2 orunk laen yg comel2 yg buat aku jelly melly uh , aku pun ubah la .
and now , aku nk credit kpd insan2 yg comel amat ni .. hokaayy !

background dan header yg comel tuh : http://budarxcemetot.blogspot.com/


terima kasih ye ! tanpa ada , sape la blog saya ni .. bhahaha !

credit utk diri sendiri jugak di atas usaha yg dilakukan ! tahniah utk diri sendiri ! *clap2*

thats all , nnty kita ceritas ceritas lagy ye . . .chow chin chow !


p/s :  makcik melah naik beca ,
         naik beca pergi pekan ,
         terima kasih kerana membaca entry saya.
         ehem3! bila da baca , rajin2 la comment :))

bhahahaha! pantun tunggang langgang seyyhh ! maaf cikgu ! next time , saya cuba yg terbaik lagy ! bhaha !

No comments: