tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Friday, January 6, 2012

kepenatan yang melampui batas -_____-'

Assalamualaikum !
kayy.aku ngah kepenatan giler tahap tenuk nk beranak.dari hari sabtu aku bercuti smpai semaalam..derrr!penat weyh.seronok seronok tapi penat ye,xdapat diungkapkan dengan kata2 mau pun,ape erk?kay fine.aku da blurr.kakaka!
sakit doe badan2 aku,nk pkai yoko2 tapi xde.haha.korunk tau tak yoko2 tu ape?tak tau?kesian kesian.search kat google ye kawan?ahaha.aku nk citer2 pengalaman aku time cuti2 uh.but mood masih di alam kepenatan lagy.mata aku nk nk pejam je.klau booleh satu hari ni aku nk membuta sahaja.tapi kang.sembap pulak muka aku nnty.btw,aku skunk nga jeles kay!kawan2 aku si pika,mira n aini smua da dok bergumbira amek lesen.pas uh sibuk2 update kat fb,nk bace ape buku L  ni,takut la test nnty,bosan la ceramah.kay!aku terasa sangat jeles ye kawan2.aku mcm katak di bawah tempurung.hahaha.aku gurau aku gurau.nnty korunk da dapat lesen,jangan nk lupe diri plak!ingat aku ni haa yg maseh ketinggalan jauh dibelakang.nnty aku kejar korunk okayy.haha.choow!

No comments: