tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, January 9, 2012

edit lagi :D

Assalamualaikum !

kayy.hyee!aku edit blog lagyy.haha.aku tak tau ape da jady ngn blog aku.haha.biar laa.aku rase blog aku xleh g ke older post.xtau mane clap ye.haha.lantak pi laa.tak pentig tak penting.kay,tady aku g beli pin upu.mase otw balek,dlm kete ayah aku ckp.if aku xdpt ape2 tawaran dlm mase terdekat nie.aku kene masuk f6.-_______________________-!
aku tak nak.but ayah aku da wat muka garang dier uh.aku diam kan je laa.seriously,aku xnk masuk f6.tau nape.tapi,orunk ade ckp,bnda yg kiter xnk tu la yg kiter akan dapat.tak tau la weyh..haish..pening kepala nurul izzati memikirkannya.ceh!ayat nk bm je.haha.lesen pun aku x hamek lagy nie.xsabar tau tak.wat mase skunk bab duit2 nie,agak haprak ckit leww..haha.baru abes bercuti en.maka duit pun ade ckit la tggl.kene jimat2 ckit.aku nk topup pun xdpt lagy.x sampai hati nk mintak duit kat parent.klau aku kerja,mesty duit da ade tapi transport pulak susaa.adooyy..mcm2 la.pening2.choow!

1 comment:

mira miera said...

weyh!nak jugak edit blog!hari tu tak jadi dowh aku buat! :( sampai hati kau biarkan aku ketinggalan zaman :(