tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Tuesday, January 10, 2012

pape je :p

Assalamualaikum !
hyee!selamat petang!good evening!haha..kay.aku edit blog lagy.haha.hobi aku skunk edit blog.hebak en?haha.bosan duh cuti ni.siyes tak tau nk wat pe da.melangok sahaja.nk amek lesen,pakcik jpj kat uma ni x bg green light agy.nk kerja,aADA transport nk pegy balik?nk kluar hang out pun,ADA duit,ADA transport nk pegy?haha.perli diri sendiri.haha.
ape erk aku nk tulis tady??tgk..da lupe..penyakit lame melanda kembali.*nyanyuk*
arini aku mkn nasik ngn ikan goreng ngan tempoyak.*motif?*
haha.siyes aku xtau  nk ckp apakah.haha.ouh ye..wat kali pertama,setelah sekian laem aku idup kat dunia ni.utk tahun 2012,aku xde AZAM.haha.klau tak,one week b4 new year,beribu riban azam aku list kan.tapi yg tercapai azam aku satu dua je.wakakaka.mase new year baru ni pun aku xde rase pape.klau tak,aku la yg sebok2 antar mcj,HAPPY NEW YEARRRR! kat sahabat2 aku.haha.aku tak ingat tarikh pun.sedar2,bukak fb penuh ngn newsfeed wish happy new year.haha.
hebak kan aku?tak tau npe laa.haha.
alaaa.mula2,memey la semangat bagai kera terkena belacan*peribahasa xde kene mengena kay*
da smpai pertengahahn tahun nnty,azm ntah ke mane smangat pun da melayang ntah ke mane.hahahaha.
thats y aku da malas nk azam berazam nie.haha.mule2 je,da lame2 uh.habuk je tinggal.haha.tapi,ape yg aku harapkan tahun ni akn menjadi tahun yang terbaik dari tahun2 yg lepas.Amin..... :))
kpd budak yg nk amek SPM tahun nie,semangat uh jgn smpai pertengahan tahun je.haha.mule2 je fokus bagai nk rak kat dlm klass.jeling kawan sebelah pun xnk.mata fokus je kt depan tak gerak gerak.hahaha.wish korunk smua buat yg terbaik okayyy! :D
ape lagy ek?tu je la kot..nnty kiter ceritas ceritus lagy naaaaa.chowww! :D

No comments: