tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Thursday, February 16, 2012

Assalamualaikum !

tadaaa ! blog da kembali sehat as usual . yeah ! look different rite ? simple mimple aja .. tersangat la 'rajin' nk edit lawa2 .. aku just edit sepintas lalu je .. bhahaha ! okay ! da lame aku tak potpetpotpet pjg2 kat blog ni . .  ade bnda nk citer but satu penyakit M berleluasa dlm diri .. haha ! *M--> malas leeww*
hokay  ! this post takde title . . no idea nk letak title apakah -,-
seriously , lately ni aku mcm agak berserabut ckit . . kdg2 aku happy kdg2 aku sad kdg2 aku hyper kdg2 aku heartless .. bhahha ! i dunno  y -,-
errrr . .nk ckp pe ? ha ! tgk ! skunk aku da blurr ... bhaha !*sakai*
ou yeh ! dapat da ! urmm . .hokay ! aku ni jenis yg susa nk express kan ape yg aku rase . . especially MARAH .. memang susa ..i mean MARAH YANG BETUL2 MARAH . .bukan marah yg main2 ..agak susa utk aku buat..  hokay2! marah tu kan kerja syaitttooonnnn .. but as a human , marah tu adalah normal.  . . susa nk jumpe orang yg tak pernah marah spnjang dia hidup kan ? ?
kdg2 bnda tu wat aku rase mcm tak puas hati,geram . ..ye la,tak dapat luahkan ape yg kite rase ...mesty rase mcm...urrgghhh ! n lame2 kite lupekan mcm tu je..pas uh bile rase balik mcm tu,makin bertambah tambah la geram n tak  puas hati . . okay , bukan aku tak cuba nk luahkan , aku da cuba  ... tapi tak sampai . .. orunk yg kene marah ngn aku uh tak kan dpat feel . .aduuhh..korunk faham tak maksud aku ? haha!*buat2 faham je la*
kdg2 biler aku ade rase sesuatu , aku simpan kan dlm hati.. bile da darurat n nk explode baru aku luahkan kat orunk yg aku percaya .  . aku bukan xnk share , aku cuma tak tau how to explain what i feel and make them understand what im talking about..im so complicated okay ..  sesetengah orunk je yg faham perangai aku yg REAL mcm mane . . haha !
 and aku takut biler aku try luahkan kat someone , dier tak kan layan or mcm nk tak nak je layan .. sbb aku pernah kene dlu   .. dlu aku ade byk kawan . tapi kawan je la . .bukan sahabat or kawan baik . . bila aku ade problem n try nk share ngn dieorunk , pfftt -  _- !
tak layan pungg . mcm aku ckp ngn spender kau tau .. sjak tu , klau aku ade ape2 prob aku just let it go or nangis sorunk2 or citer ngn akak aku je . .n sjak ade bf ,aku citer la ngn dier if aku de prob yg amat..
n ade sahabat aku ckp ,klau aku mcm ni smpai bile2 or sampai masuk U*Insya-Allah*
orunk akn senang lenang pijak kpala aku . . -,-
betul gak ..sbb klau aku terasa ngn someone or tak puas hati or bengang . aku diamkan je .. prangai yg mcm ni bole buat orunk amek kesempatan kat aku . ..kehkehkeh !
ntah laa..now,aku try utk express ape yg aku rase ..tapi xdela melampau sangat . ..if aku tak puas hati ,aku akn ckp . .
tetapi tetapi .. tak smua orunk akn terima..9haishh !ntah la..aku pun tak tau nk ckp mcm mane da.. lain orunk lain pendapat n penerimaannya..aku ikutkan jelaa .. okay ! tu je la kot aku nk merepek hari ni..spe2 yg tak paham ape yg aku bebelkan uh , ignore kan je la . haha !
choow !

No comments: