tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, February 18, 2012

dear yayah -the diary-

Assalamualaikum !

pfftttt -,-
bising benarr laa,ayah aku nga dok gerudi ape ntah.hilang fokus aku nk menaip ni.
aku tak suka dgr bunyik gerudi , rase nk mara je . bhaha ! masalah masalah -_-
okayy! nmpak tajuk tuu . . DEAR YAYAH -THE DIARY- ahaa..
apakah itu ? jeng jeng jeng ! tu adalah diaryy aku .. korunk pernah bce novel DEAR YAYAH ?
famous gak novel uh..aku suka jalan cerita dier..but aku sempat bace smpai volume yg ke 3..yg ke 4 aku tak beli..sbb malas nk bace da..byk sangat sambungannya..bhahha!sape yg bace uh mesty tau DEAR YAYAH tu ape..hokayy! yayah tu name diary JIHAN (heroin dlm novel tu) . . smua bnda yg berlaku kat dier , dier tulis kat lm diari tu.. aku pling suka n pling ingat smpai skunk part dier kasik HAZMAN (hero dm novel tu) feroro ..alaa..aku lupe la nk eja coklat tu mcm mne...cm ni kot ferore rocher  kott..bhahahha! sakaai laut la!aku lupa aku lupa..da jarang mkn da coklat tu..skunk aku layan cadbury..harap maaf..haha! okay smbung balik..a si JIHAN tu kasik HAZMAN feroro .. yg 3 bijik punyer . .n JIHAN ade bg surat kat HAZMAN, dier tulis . . feroro ni ade 3 , SATU UNTUK AWAK , SATU UNTUK SAYA , SATU LAGI KITA KONGSI :)
awwwwwwwwwwww ^^
so sweet kan kan kan ?? smpai skunk aku ingat tau tau ..  XD
kay, lupekann,,tu bukan ape yg aku nk citer..aku nk citer ni..haaa..aku beli diary tuu :D
terpengaruhh..bhaha!
mahal gak la.. RM19.90 -,-
mase aku xde blog , aku tulis smua bnd kat dlm diaryy ni..but sejak ade blog ni..aku tulis yg penting2 je..yelaa.tak smua bnda kiter bole tulis kat blog,orunk bace kan kan..
klau aku ade prob ngn family or my sbf or kawan2,,aku luah dkat diary aku..bukan ape..tak kan nk tulis kat blog ?? contohya,if aku ade prob ngn bf aku..tak kan la aku nk citer smua kat cni kan..atau pun ade bnda2 sweet ke yg bf aku buat kat aku..rase maluuuuuuuuu pulaaa nk tuliss..segannn nokkkk ^^
bhahaha! geli ketiak la! :p
so , bnda2 yg terlalu private , aku akn luah dkt diaaryy ni haa..byk jase ni..byk juga la dier menampung air mata aku ni haa..bhaha! mane tak nyaa..time aku nga sedih baru laa aku carik diary aku ni..klau tak, tersorok dlm laci je la dier..haha!
nak tgk diaryy aku ? jom jom ! ha ! klau brani , zoom laa !haha!

tadaaaaaaa ! ni la diaryyy sayaaa :D

hik hik ! nmpak tu ! tu time aku nga angau ! haha !
my planner  ? haha! bile aku nk kawin pun aku tulis dlm uh..haha!

ha..nmpak tak ape yg aku tulis ? shhhh ! diam2 kan je ;D

okayyyy.tu je ! nnty kiter potpetpotpet lagyyy naaaa ! choooow !


No comments: