tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, March 10, 2012

aku ialah aku :)

ye,hobby saya makan . sbb tu saya chubby dan comel ! *proud*

cup corn dier superb ! teh ais pun superb !

nak ? tk bleh... ini titeww punye jeee *errrr -,-*

budak bajet comel kunun ye *blushing*

*annoying face*

mau gaduh ? tadahal , bak datang ! *haha*
ank sape la ni -,-


ye , aku ialah aku . tkde sape yg boleh jd aku . im so special . . Alhamdulilah . 
aku dilahirkan sempurna . ada akal utk berfikir . anggota bdan yg cukup , sempurna  . mempunyai keluarga yg SPECIAL .
kehidupan yg serba cukup . sahabat2 yg SUPERB ! buah hati yg sentiasa memahami , menyokong , and so on .
Alhamdulilah sangat2 . . aku bersyukur di atas pemberian Mu ini Ya Allah . Aku mohon pada-Mu Ya Allah , berikanlah mereka kebahagiaan , keberkatan , rahmat , kesejahteraan di dunia dan akhirat . Amin .

ah ha  ! sape2 yg tk puas hati dgn aku tu.. lantak pi lah ..ceq tk kesah  .. ceq tk kacau hidup hang pa , hang pa jgn nak gatai2 kacau hidup ceq na . .*berterabur ckp utara , bhaha ! *






No comments: