tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Saturday, March 10, 2012

you have no idea how im feeling right now -_-

Assalamualaikum ,
okay , urmm .. result SPM akn kluar tk lme lg . . about 2weeks maybe . . 
im really sure , rmai yg berdebar debar kan . takut .. even dkt mulut ckp , tawakal , da buat yg terbaik and so on .. dlm hati tu mesty ade rase takut kan .. mcm tu la aku . . 
aku takut sangat2 .. my mind always think about result result result -_-
mcm mane la result aku nnty . . aku tk nak kecewa kan mak ngn ayah aku , yg da byk berkorban utk aku . .
mereka nk sgt tgk aku berjaya .. masuk universiti . dapat kerja yg elok .. aku nk sgt buat ape yg mereka inginkan..tapi...if result aku teruk mcm mane ? :(
mesti mereka kecewa kan .. aku tk sanggup nk tgk mak ngn ayah aku sedih ... mcm mane aku nk berjaya if result aku teruk .. aku takut . . serious takut sangat2 .. boleh dikatakan , every nite b4 tido , aku mesty nanges bile pk pasal result . . aku tk nak kecewakan mak ngn ayah aku .. 
aku la satu satunya harapan mereka . . aku tk nak hancurkan harapan mereka..tapi..aku da cube yg terbaik..
aku nk tgk mak ngn ayah aku bangga dgn aku .. coz b4 this, ade yg pandang rendah dgn keluarga aku .. abg ngn akak aku pas abes skola terus dieorunk kerja..thats y mak ngn ayah letak harapan yg tinggi kat aku..
tapi........aku takut.............aku takut tk dapat bg ape yg mereka nak.....mak.....ayah.....kakty minta maaf klau kakty tk dapat bg ape yg mak ngn ayah harapkan..tapi..kakty da cuba yg terbaik..mungkin mak ngn ayah x nmpak usaha kakty sebelum ni..tapi betul..kakty da cuba sehabis yg baik..
aku pasti kwan2 aku yg lain..dpt result yg cemerlang..ye la..antara dioerunk aku la yg pling bawah..my sbff mesty dpat result yg cemerlang...dier pandai..mira..pika..dieorunk lg pandai dr aku..aku takut...
serious takut sangat2..kdg2 aku gelak just utk hilangkan perasaan takut ni...but aku xleh tipu diri sendiri..aku nk result aku dpt banggakan mak ngn ayah aku..dpt buat mereka bahagia...aku xnk sia sia kan ape yg mereka da buat utk aku selama ni.. :'(
tiap2 hari aku berdoa...aku harap keputusan aku cemerlang..sama dengan rakan2 aku yg lain..tp still perasaan berdebar2,takut tu ade...
aku tkut nk bukak fb,sbb ramai dok countdown bile result kluar..bnda tu wat aku sedih...aku ni dh lemah..takut tau tak..ye,kene redha..tawakal..nk tk nk,kene terima..tapi...aku takut.......aku pk mak ngn ayah aku je nnty biler tgk result aku...
Ya Allah.................................... :(

No comments: