tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Friday, April 13, 2012

dia :)

Assalamualaikum . .
skrang pukul 12pm . and jyeah , aku tk mandi lagi . *muka bangga*
haha ~  tkpela , nnty nk pegi plkn da .. xboleh da nk rase nikmat bangun and mandi lambat . . haha ~
okay  . . . i dunno , smalam aku mimpi seseorang . . someone yg aku da lamaaaaaaa tk jumpaa .. lama sangat sangat . . . and sekarang aku tk tau pun kesah dia ,hidup lagi ke tk .. haha ~ ini kejam . . haha~
asal tiba2 aku mimpi pasal dia =="
ah ~ mainan tidur sahaja .. haha ~ mimpi tu buat aku teringat time zaman dolu2 aku ngn dia.. haaaa ..
aku knal dier since tadika .. cuma dier tua setahun dari aku .. kiteorunk tinggal dkt blok yg sama ..
kdg2 kiteorunk main lumba2 basikal sama2 .. pernah time lumba uh , kiteorunk bertembung .. and langgar kereta orang .. PANNG ! dahsyat kan ? haha ~ nasib kereta uh tkde orunk .. kereta lusuh yg da tersadai berabad kat tepi longkang .. haha ~  and kat ctu jugak ade pokok yg bunga dier warna putih , kat ctu kiteorunk slalu lepak .. duduk kat ctu , mkn2, nyanyi2 , borak2 .. aiisshh .. sudah2 ~ lupakan ..

untuk DIA ,
aku harap kau sihat2 selalu yea , lpas kau pindah ,skali dua je kau cll aku , then hilang mcm tu je kan :')
ingat lagi gelang and rantai yg kita tanam sama2 kat blakang uma aku tu , aku rasa da reput kot .. haha ~
ingat tk puzzle yg aku bg dekat kau sebelum kau pindah ? aku harap still ade la .. haha ~
kau jaga diri elok2 ok .. aku doakan yang tebaik untuk kau .. jgn lupa memori kita tau .. terutama LAGU tu .. thanks sangat2 :')

............................................................................

No comments: