tuan tanah -_-

My photo
Laugh at the confusion,Smile through the tears,and keep reminding Yourself that everything happens for a reason :')

Monday, April 16, 2012

toyooo !!

Assalamualaikum !
toyooooooooooooooooooooooo !!!!! ape hal kau ni izaty ? mabuk ? histeria ? jin negara  mane rasuk kau tibe2 toyooooooooooooooooooooooooo !!!
haha ~  hokay , waktu zaman hingus aku meleleh dulu , aku suka makan telur .. sbb tu kalau kentut , kentut aku bau telur je... tkde bau lain da .. klau tibe2 terbau telur tu , aku la yg kentut tu .. tk payah nk call forensik buat siasatan ke ape ke .. hahaha ! *k,stop merapu*
tu mase zamn hingus aku meleleh la , skunk aku da jarang da kentut .. eh ! maafkan saya.. silap2 ..sekarang aku da jarang makan telur .. hahaha ~
mase zaman hingus aku meleleh dulu , aku pelat ckit .. maklum laa .. lahir kat paris .. so , paham2 je la .. haha ! *geli ketiak nook*
dulu aku panggil telur .. toyoo .. haaaa .. nmpak tak aku comel time kecik2 dlu ? kan.. aku tau aku comel ..stop puji please .. da blushing2 ni .. hahaha ~ *menyampah*
aku suka bila kakak aku masak kan toyoo utk aku .. kakak aku pandai masak toyo .. kakak kau pandai ? haha ~
dulu .. waktu aku kecik dan comel dan comel dan comel dan comel dan comel .. aku akn ckp dgn akak aku .. NGAAAAHHH , nak toyoooo *buat muka mintak penyepak tapi masih comel*
akak aku  ngn muka penuh kasih sayang padahal dlm hati berapi gila , masak kan la utk aku yg comel dan comel dan comel dan comel ini .. hahaaha ! love you la ngah ! ngah akak yg TEEERRRRRRRRRBAIIIIKKKKKKKKK ! *mata ke atas tangan ke dada*
cara2 akak aku masak toyoo mcm ni soonang je ..
bahan2 ye ..
1 . telur laaa .. da kata nk masak telur .-_-
2. chilli sauce 
3. kicap manis cap kipas udang ! tk mau kicap lain .. kene kicap tu jugak .. haha ~

da ade smua tu .. apa lagi .. campak smua dlm kuali , dgn kulit2 telur tu skali .. hahaahaha ! *tk kelakar la izatyy*
first goreng la telur dulu , pas uh da goreng masuk kan sos n kicap ikut sedap rasa hati perasaan dan sebagainya .. dan .. SIAAPP ! simple kan ? aku tauu .. kbai !

hai semua ! saya la incik toyo :D mau berkenalan ? add me at mukabuku INCIK TOYOO ,  and follow me at burungbiru @toyooyangbujur .. akhir kata dari saya .. 
MAKAN LA TOYOO .. TOYOO , TOYOO ,TOYOO ! 



No comments: